tjenare.

as bra helg, faktiskt.
lite synd att allt tog slut.
jag är typ döende btw, 
jag har ett enormt tryck mot bröstkorgen,
det gör ont som satan,
andningen är inte på topp
och när jag va hemma hos amrtin för ca 2 timmar
sedan, så trodde jag att jag skulle svimma varje gång
jag reste mig upp, satt ner eller LÅG ner. vad jag än gjorde.
så martin skjutsade hem mig, och han, sebbe och micke drog till stan.
även fast jag mår skit, så ska jag till maddebloin snart. hihi.
jag tog inga bilder den här helgen heller så.. ah. men nytagna cambilder HÄR.

Kommentarer
Postat av: vanessa

asså den där tröjan är typ väldigt mysig ...!

2011-09-11 @ 19:54:27
URL: http://nessupessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0